מיליון שקל של חלומות: בת המצווה שהפכה לאגדה

0
141
מקור: pixabay.com

בעידן שבו הרשתות החברתיות מציפות אותנו בתמונות של חיים מושלמים, מגיע אירוע שמרים את הרף לגבהים חדשים. בת המצווה של אן בלושינסקי, בתו של איש הנדל"ן גיא בלושינסקי, הפכה למופע ראווה שעלה כמעט מיליון שקלים – סכום שעבור רבים מהווה את מחירה של דירת שלושה חדרים בפריפריה. אחרי תקופה ארוכה של הגבלות קורונה, נראה שהתעשייה החליטה לפצות על הזמן האבוד. האירוע של אן, או בשמה הבימתי "אן בי", היה יותר מסתם מסיבת בת מצווה – זו הייתה הצהרה על חזרתם של האירועים הגרנדיוזיים לחיינו. "ההורים שלי תמיד מגשימים לי את כל החלומות," אומרת אן בחיוך שובה לב. "זה כבר ידוע לי." ואכן, נראה שלא היה דבר שנחסך מהחגיגה המפוארת הזו.
חוות רונית, המקום הנבחר לאירוע, הפכה לממלכה קסומה עבור למעלה מ-500 האורחים המאושרים. המפיקה אירית רחמים לא חסכה בפרטים – החל מנורות לד מתוך השולחנות ועד למופע מרהיב של כוכבת הערב עצמה, אן בי. וכאילו זה לא מספיק, הזמרת נועה קירל הופיעה גם היא, רגע לפני שהיא מתחילה את הקריירה הבינלאומית שלה.
אבל מה אירוע אגדי בלי שמלה מושלמת? השמלה של אן, שיובאה במיוחד מלוס אנג'לס, עלתה לא פחות מ-1,000 דולר. "זאת שמלת החלומות שלי," מספרת אן בהתרגשות. "בהתחלה חשבתי – איך אני אלבש את זה? אבל האמת שזה נוח." כמובן, לא הסתפקו בשמלה אחת – הייתה גם שמלה קצרה יותר לריקודים.
ומה עם הכתר? "אין צורך ביהלומים אמיתיים," אומרת אן בפרגמטיות מפתיעה. "זה מספיק טוב." הכתר, שעוצב במיוחד עבורה, השלים את המראה המלכותי.
לידור חדידה, מעצב השיער הנבחר והמוכר, מספר: "משקיעים המון בבנות מצווה בימינו. הייתי בלא מעט אירועים שעשו הפקות שלא מביישות חתונה, ואפילו מהמפוארות ביותר שראיתי."
אך לא רק בלבוש ובמראה הושקעו סכומי עתק. העיצוב של האולם, שכלל סידורי פרחים מרהיבים ותאורת לד ייחודית, עלה לא פחות מ-250 אלף שקלים. העוגה, בגובה שבע קומות, עלתה יותר מ-5,000 שקלים – סכום השווה לשכירות חודשית של דירה בתל אביב. האוכל, שזרם ללא הפסקה, עלה 700 שקלים למנה. אפילו הזיקוקים לא נחסכו, עם השקעה של כ-20 אלף שקלים בפירוטכניקה מרשימה.
גיא בלושינסקי, אביה של אן, מסביר: "היא חלמה כל החיים שלה לעשות בת מצווה כזו. אשתי מגדלת אותה כמו נסיכה. היה חשוב לה שיהיה לה אירוע בהתאם." הוא מוסיף: "חוץ מזה, הילדה היום די מפורסמת והיא מתקדמת בקריירה שלה, אז גם החלטנו לשלב את זה באירוע."
מעניין לציין שזו לא הפעם הראשונה שאנו שומעים על בת מצווה בסדר גודל כזה. איש העסקים עודד שריקי מנתיבות, למשל, חגג לשתי בנותיו בנות מצווה שכל אחת מהן עלתה מיליוני שקלים.
בעוד שהאירוע הזה מוכיח שאין גבול לפאר ולהשקעה, חשוב לזכור שמדובר בחגיגה פרטית. עבור משפחת בלושינסקי, זו הייתה הזדמנות להגשים חלום ולחגוג רגע משמעותי בחייה של אן. ואולי, בסופו של דבר, זה מה שחשוב באמת – לא הסכום שהושקע, אלא האהבה והשמחה שמאחורי החגיגה.
בעולם שבו הכל נמדד ומושווה, אירועים כאלה מעוררים דיון על ערכים, על משמעות ועל הדרך שבה אנו בוחרים לציין אבני דרך בחיינו. אך בסופו של יום, כפי שאומרים – העיקר שיהיה במזל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here