קייטרינג לבת מצווה

0
1902
קייטרינג לבת מצווה
מקור pixabay

אחד האירועים החשובים ביותר בחייה של אישה היא חגיגת בת המצווה. עבורה מדובר ביום הולכת מיוחד וכאשר היא חוגגת 12 שנים בעולם המופלא שלנו זוהי רק סיבה למסיבה. אם כבר מסיבה הרי שבת מצווה היא בדרך כלל אירוע גדול ומכובד ונהוג להזמין חברים, בני משפחה וכמובן את חברותיה לכיתה וההורים שלהן. בארגון האירוע נצטרך לדאוג להרבה מאוד דברים כאשר בין הדברים הבולטים ביותר כמובן יהיה נושא האוכל.

בחירת קייטרינג לבת מצווה בהתאם לגודל האירוע:

יש בת מצווה צנועה ויש בת מצווה גדולה ויוקרתית יותר. בחירת הקייטרינג לאירוע שלכם יהיה בהתאם למידת ההשקעה באירוע. אם אתם מארגנים בת מצווה צנועה ייתכן ותוכלו להסתפק במגוון מנות אותן תוכלו להעמיד כבופה עבור האורחים באזור בו מתקיים האירוע. כאשר מדובר באירוע גדול יותר, כמו במקרה של מאות אנשים למשל, נהוג להזמין קייטרינג לפי מספר האורחים כפול X מנות (ראשונה, עיקרית, קינוח וכו'). במקרה כזה חלק מהמנות עשויות להגיע לשולחן האחרים, חלק במתכונת של בופה, חלק במתכונת של דוכני מזון ועוד. לסיכום; בחירת קייטרינג לבת מצווה עשוי להשתנות בהתאם לגודל האירוע ורמת הארגון שלו.

פרמטרים נוספים שאתם רוצים להתחשב בהם בבחירת האוכל לאירוע:

  • האורחים באירוע – יש כמה פרמטרים להתייחס לגבי האורחים. ראשית אם כולם הם בני משפחה והם מאותה עדה ייתכן ואתם רוצים לעשות אירוע הכולל זיקה לתרבות וכל התפריט יהיה בהתאם. במידה ומדובר במגוון גדול יותר של אורחים המגיעים מרקעים שונים ייתכן וכדאי יהיה לבחור בכמה סוגי מנות סטנדרטיים שכולם אוהבים. כדאי גם לדאוג לכמה מנות צמחוניות עבור אורחים אלה.
  • כמות האורחים – בחירת הקייטרינג עצמו זה לא רק סוג האוכל אלא גם הכמויות. התייעצו עם הצוות המקצועי של חברת הקייטרינג בנושא.
  • גיל האורחים – ילדים אוכלים אוכל אחר מאנשים מבוגרים. באירוע בת המצווה סביר להניח שיהיו גם הרבה ילדים ובעיקר בנות חברותיה של בתכם. על כן כדאי לדאוג למנות המתאימות לסוג זה של קהל יעד לצאת מנות עבור ההורים המתכוונים להגיע גם כן.
  • הגעת האוכל – האם הקייטרינג יהיה מוכן מאותו היום של האירוע? האם הוא יגיע בטמפרטורה הנכונה ישר להגשה? כיצד הוא יגיע למקום והאם יש צורך לדאוג לעמדות חימום בשטח? וכו'.

לסיכום; בחירת קייטרינג לבת מצווה יכול להיות אתגר לא פשוט אולם כדאי להיוועץ עם חברת הקייטרינג המנוסה יותר בלאחר כמה שאלות מכווינות היא תסייע לכם לבחור את התפריט המתאים ביותר לאירוע ולתקציב שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here