הקורונה תכף מאחורינו, זמן לחגוג את בר/בת המצווה בגדול!

0
2927
קרדיט:freepik

משבר מגפת הקורונה שהפתיע את העולם ושינה את אורח החיים שלנו בשנה האחרונה, פגע קשות בענף האירועים בישראל, כאשר מרבית אולמות ומתחמי האירועים  נאלצו לעבור למצב של "הדממה" במשך מרבית התקופה ועד לימים אלה למעשה, עם פתיחת המשק המדורגת לאחרונה.

מעבר לפן העסקי כמובן של בעלי האולמות, בין הנפגעים המרכזיים בשנה זו היו גם נערי ונערות המצווה שציפו לחגיגה הגדולה והמרגשת שלהם, אך הם, ובעיקר הוריהם, נתקלו במציאות נוקשה של מגבלות והנחיות שהקשו מאוד על קיום התקהלות, החל מהצורך בקפסולות בחלק מהזמן ועד למצב של ביטול האירוע כולו. בעוד שחלק מהמקרים, הילדים וההורים בחרו לציין את אירוע המצווה באופן משפחתי מצומצם בהתאם למגבלות, היו רבים שבחרו להמתין עוד מספר חודשים לטובת לאירוע בר/בת מצווה גדול ומורחב עם כל בני המשפחה והחברים, בשילוב האטרקציות שתוכננו במקור.

הזמן הוא כעת, לחגוג בגדול

למרות שבחלק מן המקרים כאמור חלפה חודשים ארוכים מתאריך "היעד" המקורי, בשל הנסיבות המיוחדות, רבים בוחרים כעת, עם פתיחת המשק המחודשת וענף האירועים בהתאם להנחיות, להתכנס ולחגוג את אירוע המצווה החשוב. בני ובנות המצווה שמרביתם חוו שנה מאתגרת, מבחינה אישית, חברתית ופדגוגית, מקבלים הזדמנות אמיתית מחודשת להתכנס ולחגוג עם החברים לכתה שלא דרך הזום או המסך ולציין לצד טקס ההתבגרות החשוב גם את החזרה המחודשת לשגרת החיים. ריכזנו עבורכם כאן מספר דגשים חשובים על מנת שתוכלו להפיק את אירוע בר/בת המצווה הטוב ביותר שניתן ברוח התקופה והאפשרויות הקיימות:

  • ראשית הלוקיישן – לפני הכל מומלץ לחשוב על מקום מיוחד לבר / בת מצווה שגם יהווה אטרקציה ייחודית ומעניינת לילדים ובמקביל יתאים כמובן לכמות המוזמנים המאושרת בהתאם להנחיות המשתנות מעת לעת (התו הירוק / סגול וכו'). כמו כן, מוטב לנסות לערוך את האירוע במקום פתוח, שכן מדובר באירוע המיועד קודם כל עבור ילדים מתבגרים מתחת לגיל המורשה לחיסון בשלב זה. בהתאמה לאזור הגאוגרפי, חשוב לבחור מקום הפועל בהתאם להנחיות עם צוות אירוח מנוסה ומרחב מתאים שיעניק גם למוזמנים המבוגרים יותר את הספייס שלהם ליהנות מהאירוע לצד הנוכחות הצפויה של כל הילדים.
  • האוכל כמובן – בבחירת הלוקיישן המתאים לאירוע, חשוב לוודא כי מדובר במקום שנוהג לארח מעת לעת בני נוער וילדים ומתאים את עצמו לצרכיהם גם מבחינה קולינרית. כן, גם אם השקעתם בבר סושי מפנק ובסטייק מעולה המוגש לאורחים שלכם לצד מניפת תפוחי אדמה ברוזמרין, חשוב לזכור כי ילדים לרוב יעדיפו את השניצל והצ'יפס הקלאסי, לצד הסיגרים והפסטלים והקינוח המתוק. במרבית המקרים, מתחמי אירועים המנוסים בקיום אירועי מצווה ידעו לשלב עבורכם בין תפריט יוקרתי ומפנק לאורחים המבוגרים לבין מנות "פשוטות" ומועדפות על ידי הילדים.
  • בל נשכח אטרקציות – הילדים, בשונה אולי מהמבוגרים, אינם מסתפקים בארוחה משובחת ואינם רואים באירועים משפחתיים הזדמנות להתעדכן במצב דלקת הפרקים של הדודה מבאר שבע. חלקם גם טרם חשים בנוח על רחבת הריקודים ועל כן מומלץ לשלב אטרקציות נוספות שיעסיקו אותם ויעניקו לאירוע אלמנטים נוספים של עניין והנאה. בין האפשרויות הרבות הקיימות כיום תוכלו למצוא עמדות צילום מאובזרות, שולחנות משחק, משחקי מדיה דיגיטליים ועוד. ניתן ואף רצוי לשלב אטרקציות כמו זוהרים ובלונים גם על רחבת הריקודים, שיעודדו את הילדים לשמוח ולהרים את האווירה באירוע עבור הילד/ה שלכם.
  • וגם, ערך מוסף – אירוע המצווה הוא אמנם קודם כל חגיגה מושקעת ומהנה לילדים, אולם חשוב שלא לפספס את ייעודו ולמצוא את הדרך לכלול ברכות מרגשות (ולא כאלה שתורידו מן האינטרנט!), סרטון מרגש או מצגת מושקעת ואמירה מחברת אודות הדרך הארוכה שעשו בני ובני המצווה, וזו שעוד צפויה להם כמובן. שיהיה בהצלחה ובשעה טובה!

>> מחפשים מקום מיוחד לקיום אירוע בר / בת מצווה? לחצו כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here