כך ניהנה מארוחת קונספט באירוע הבא שלנו

0
1731
קרדיט: eitan-k.com

יש אירועים בחיים בהם אנו רוצים משהו ייחודי באמת. במקום עוד מנות סטנדרטיות שרואים בכל אירוע, בא לנו לבנות חוויה שלמה ולספר סיפור שיתחבר לכל הקונספט של האירוע שלנו. עם שף יצירתי ובעל הכשרה מקיפה ושירותי קייטרינג שיודעים לתת את היחס האישי וגמישים לרעיונות לא שגרתיים, נוכל להרים אירוע יוצא דופן שייצור זיכרונות לכל החיים. למענה מקצועי, ניתן לפנות אל השף איתן קיזלר. לרשותך עומד שף פרטי שעובר איתך על כל פרט ופרט באירוע ובונה איתך קונספט ייחודי ומותאם אישית.

אירועי קונספט הופכים בשנים האחרונות לטרנד חם. אנשים מחפשים דרך להביא לידי ביטוי את הדגש האישי שלהם באירוע ולשמור על ייחודיות. מדובר בהרבה יותר מעוד סתם אירוע. זוהי הפקה מוקפדת הפועלת על כל החושים בו זמנית ומזמינה את האורחים להיכנס לעולם שלם שנבנה במיוחד עבורם. הגבול היחיד לאפשרויות שנוכל ליישם ולנושא האירוע הוא רק הדמיון. בין אם החלטת להפיק בת מצווה של נסיכות בסגנון מלכותי, או ללכת על חפלה מרוקאית לחינה, חשוב שנתאים גם את הקייטרינג לקונספט שלנו. שף איתן קיזלר מציע שירותי קייטרינג לבר מצווה, חתונות ולכל אירוע אחר במתכונת בוטיק.

חוויה של טעם וסגנון

ישנן לא מעט מסעדות לאירועים בצפון המציעות מנות ברמה גבוהה, אך לא כולן יאפשרו לך לבנות תפריט מאפס ולתכנן אירוע שלם על פי נושא. הידע המקיף והנרחב של שף איתן קיזלר בתחום הקולינריה וההתנסות במגוון רחב של מטבחים, מאפשר לו לתת מענה למגוון רחב של סגנונות ולהתאים תפריט כמעט לכל קונספט שרק נבחר בו. מקונדיטוריה וינאית ועד לשפע של המטבח הבלקני, מצפה לך חגיגה של טעמים, צבעים ובעיקר מצוינות קולינרית באיכות בלתי מתפשרת. כשהטריות, היצירתיות והתוצרת העצמית נמצאות במרכז, יש לך הבטחה להצלחה באירוע, לא משנה באיזה קונספט נבחר להפיק אותו.

קייטרינג יוקרתי לכל אירוע

כדי ליהנות מקייטרינג ברמה הגבוהה ביותר, לא צריך להתרחק. ניתן גם בבית לבנות אירוע מותאם אישית עם מנות איכותיות וטעימות שיפתיעו את האורחים שלך. הקייטרינג של איתן קיזלר הוא אידיאלי לאירועים בבית ומציע מנות באיכות בוטיק גם למספר מצומצם של בוטיק. נשמח ללוות אותך לאורך כל האירוע שלך ולהעניק לך את השירות האדיב והמדויק יותר שיעשה לך את כל האירוע. לתכנון תפריט גורמה מותאם אישית לכל אירוע ולהזמנת אוכל מוכן לפסח ולשבתות, ניתן ליצור עמנו קשר עוד היום במספר 052-4430202.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here