בת מצווה בבריכה – הטרנד שהבת שלכם תאהב

0
1990
בת מצווה בבריכה – הטרנד שהבת שלכם תאהב

בת מצווה בבריכה משמעה חגיגה אמיתית לכל המוזמנים עם מגוון של אטרקציות, כיף ואירוע בלתי-נשכח וייחודי שלא רבים חשבו עליו קודם לכן

הפקת בת מצווה בבריכה אולי נשמעת מעט מוזרה שכן אנו רגילים לחפש אולמות איכותיים כמו אולמות לבת מצווה במרכז, לסגור עימם תאריך ולעשות הכל נוצץ ומרשים. אך כיום, דווקא עריכת בת מצווה בבריכה הינו מהטרנדים הבולטים והלוהטים בקרב אירועים מסוג זה מה שהופך את האירוע לחגיגה אמיתית לכל דבר כאשר האורחים והילדים באמת נהנים מאטרקציות מגוונות אליהם הם מתחברים וגם המבוגרים יכולים להנות מאווירה פחות רשמית וחגיגה מקורית לחלוטין.

יתרונות חגיגת בת מצווה בבריכה

מלבד היותו טרנד חם ביותר בישראל, מסתבר שלעריכת בת מצווה בבריכה יש גם לא מעט יתרונות:

  • אינכם מוגבלים בדבר – חברות הפקת בת מצווה מקצועיות אשר מפיקות בת מצווה בבריכה לרוב גם מספקות את כל מה שהנכם זקוקים לאירוע כמו תקליטן לבת מצווה איכותי, מגוון של דוכני מזון, אטרקציות שונות והפעלות לאורחים ולילדים ועוד.

    • האירוע מרגיש אמיתי – ילדים לא בהכרח אוהבים אירועים גדולים ומרשימים, זה פשוט לא מדבר אליהם בגילאי 12-13. כאשר החגיגה נעשית בבריכה, אזי המסיבה והאושר הינם אמיתיים גם בקרב האורחים, הילדים וכמובן חוגגת בת המצווה.

    • אווירה משוחררת וכיפית – כן, בת מצווה בבריכה משמעה כיף אמיתי לכולם! לא עוד אולמות ענק, מלצרים שמסתובבים בינינו כל הזמן, לבוש רשמי, פה חוגגים בת מצווה בסטייל ובכיף כי ככה מסיבה ואירוע משמח באמת אמורים להיות ולהראות.

    • אירוע זכור כיוון שהוא שונה – כיוון שזהו אירוע אחר, שונה והחשוב מכל באמת כיפי לכולם עם שלל אטרקציות, משחקים, הפעלות ועוד, זהו אירוע שכל המוזמנים לא שייהנו בו אלא גם ייזכרו לשנים רבות כיוון שהוא שונה וכיוון שהוא ייחודי ומקורי.

למה אפשר לצפות באירוע?

ראשית כל, האווירה מאוד חופשית ומשוחררת בקרב כולם ולכן האירוע מאוד משמח וכיפי להיות נוכח בו. באירוע כזה האוכל יהיה מוגש דרך דוכני מזון ומגוון האפשרויות הינו באמת עצום מאוכל בשרי, סטייקים, בקר ועוד דרך פסטות, סלטים, פיצות וכמובן קינוחים מדהימים, שתייה ובעצם כל מה שתחשקו בו אפשר יהיה לארגן בדוכן מזון משלו לאירוע זה.

בנוסף, הפקת בת מצווה בבריכה מאפשרת מגוון רחב של אטרקציות מדהימות מלבד הבריכה עצמה לאורחים ולילדים בעיקר כמו תותח קצף, מגלשות מים, מתנפחים גדולים ומרשימים במיוחד למים ובריכות, קרחון צף, מגלשות עם או בלי קצף ועוד.

לכל זה ניתן לארגן גם תקליטן לבת מצווה שיעשה שמח וינגן את כל השירים העכשווים שהילדים והנוער כל כך אוהבים, ניתן לערוך תחרויות בין הילדים והאורחים, משחקים רבים במקום עם שטח גדול, לדאוג להפעלות מרובות, לחלק פרסים ועוד.

עלות הפקת האירוע

קשה מאוד לאמוד מחיר הפקת בת מצווה בבריכה שכן העלות מושפעת מהמקום עצמו, עד כמה הוא מיוחד ויוקרתי, האם זהו קאנטרי ומועדון או וילה או לופט עם בריכה. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי התפריטים השונים גם עולים אחרת וכי תפריט בשרי יהיה יקר יותר מחלבי, תפריט גורמה יקר יותר מפשוט וכן הלאה, ולכן מומלץ לערוך סקר שוק טרם סגירה על מקום ספציפי לאירוע המיוחד.

לפרטים נוספים אודות חברות הפקת אירועים כמו בת מצווה, אולמות לבת מצווה במרכז ואולמות מובילים באיזורים נוספים בארץ, עלות תקליטן לבת מצווה איכותי ועוד, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יחזרו אליכם עם כל הפרטים, מתן עזרה וייעוץ והצעות מחיר מפתות ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here