מחירון להפקת בת מצווה

0
2421
מחירון להפקת בת מצווה

למרות שעדין קיים הבדל משמעותי בין השכר הממוצע לגברים ולנשים, לפחות בממלכת הילדים נראה כי שוויון הזכויות בין המינים מתקרב לאידיאל הפמיניסטי. השמות הופכים להיות זהים לשני המינים, בגדי ילדים נכנסו לטרנד היוניסקס, וגם האירוע החשוב ביותר בעולם ימי ההולדת- בר/ת המצווה, הפכו להיות שווים מבחינת ההשקעה וחומרת ההכנות.

למעשה, אולמות לבת מצווה, טיול בת מצווה או אירועי בת מצווה המוניים (יחד עם הפקת בת מצווה, תקליטן לבת מצווה ושאר שירותים יעודיים) הפכו ללא פחות נפוצים מן המקבילה הגברית עם תחילית ה"בר". באופן טבעי, המחיר שמשקיעה המשפחה הישראלית הממוצעת על המאורע גדלו עשרות מונים. כדי לעזור לכם לחסוך בעלויות, או לפחות לתכונן כיאות למחירים, אספנו מחירים של שירותים נפוצים בתחום של הפקת בת מצווה.

סוג השירות תחום עלויות הערות
הפקת בת מצווה בביתכם 1000-1800 ₪ כולל את כל האירגון ואת שירותי הבידור (תקליטן לבת מצווה/ הפעלות כולל חומרים וכו', תלוי באיזה סוג של פעילות בחרתם), אולם בדרך כלל אינו כולל שירותים נוספים כגון אוכל, עוגה, זיקוקים, עריכת שולחנות וכו'. חשוב מאוד לוודא שביתכם מתאים לסוג הפעילות- כך לדוגמא תקליטן לבת מצווה, בתחום המחירים הנ"ל, אמנם יכלול את כל הציוד והתקליטן עצמו, אך בהחלט לא מדובר בפתרון מומלץ אם אתם גרים בבניין משותף.
הפקת טיול בין יום אחד בארץ לעד 58 אנשים 10-15 אלף ₪ המחיר הנ"ל (בהחלט הוצאה ניכרת…) כולל את עלות ההפקה, התחבורה (אוטובוס לשירותכם), ההדרכה וההפעלה, האוכל (בדרך כלל קייטרינג בסיסי, לא כולל עוגות מיוחדות וכו', בדרך כלל בכשרות רגילה) וליווי (חובש/מאבטח במידת הצורך).
זיקוקים בסיסיים 200-1800 ₪ מתאים להתקנה בחצר הביתית. לעיתים נדירות ניתן לבצע את העבודה גם במרפסות גדולות (בייחוד פנטהאוזים). בכל מקרה לא מומלץ להזמין שירות שכזה במידה וכל האירוע יתרחש בחלל סגור (למעט אולמות לבת מצווה שמותאמים לכך).
השכרת מפל שוקולד ליום אחד כ-250 ₪ המחיר כולל את חומרי הגלם (השוקולד והמזרקים), אך לא תמיד כולל מפעיל והובלה. וודאו נקודות אלו לפני ש"סוגרים עיסקה"- רק עלות ההובלה יכולה להוסיף עוד 100-150 ₪ למחיר.
מכונת פופקורן/ צמר גפן מתוק/ ברד כ-200-500 ₪ גם כאן בדרך כלל (אבל לא תמיד, ואף פעם לא מזיק לשאול!) המחיר כולל את חומרי הגלם, שעלותם זניחה. כמו במקרה של כל מכונה להשכרה, חשוב להבין מי ואיך מוביל את המכונה, מתקין אותה, ובעיקר מי יפעיל אותה.
מתנפחים לימי הולדת בין 250-600 ₪ למתקן המחיר כולל את ההתקנה, ובדרך כלל (בייחוד כאשר משכירים כמה מתקנים) גם נציג שישאר במהלך האירוע ויוודא שהכל עובד כראוי. שימו לב שהקומפרסורים של המתנפחים "זוללים חשמל", ובמקרה של השכרת כמה מתקנים יתכן וחיבור חשמל ביתי רגיל לא יספיק. במקרה כזה ניתן להשכיר גנרטור נוסף, אולם בדרך כלל הפתרון הזול והפשוט יותר הוא אולמות לבת מצווה…

 

חשוב לזכור כי כמה גורמים ישפיעו מאוד על המחירים המדגמיים שהבאנו לעיל. ראשית- זמן המאורע-בתקופות "חמות" כמו הקיץ או החופשים, העלויות של הפקת בת מצווה עולות בהתאם. שנית, מקום השירות- אולמות לבת מצווה באזורים יוקרתיים, כמו מרכזי הערים הגדולות, נוטים להיות יקרים יותר ב-20-50% ביחס למקבילות מרוחקות יותר. שלישית- התחרות- תקליטן לבת מצווה באזור המרכז, בו קיימת תחרות גבוהה, יכול לעלות ב-10% פחות מאשר המקבילה באזורים פריפריים יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here