צלם מגנטים לבת מצווה – האם הקורונה שינתה את עולם המגנטים?

0
427
קרדיט PIXABAY

אחד הדברים החשובים ביותר שחוגגים אירוע, בין אם מדובר על בת מצווה או כל אירוע אחר, היא שיהיה צלם מגנטים זול שיתעד את האירוע בכל שלב.

אבל אחרי תקופה שבה אפשר להגיד שהקורונה כבר מאחורינו (תודה לאל), האם יש משהו שהשתנה בעולם המגנטים? האם הקורונה השפיעה על התעשייה?

למרות שיש תחושה שהכל חזר למסלולו, עדיין יש השפעה ניכרת על עולם המגנטים. במיוחד שמדובר על אירועי בת מצווה.

האבולוציה של צלמי המגנטים באירועי בת מצווה 

אם בעבר בכל אירוע בת מצווה, במיוחד שמודבר על אירועים שחוגגים במקומות כמו מועדון בת מצווה, היינו זוכים לראות שני אנשים עם מצלמה, שאחד מהם הוא הצלם של האירוע והשני הוא סוג של אטרקציה והוא בעצם צלם המגנטים.

היום, אחרי שהקורונה עשתה את ההשפעה שלה, הרבה מאוד צלמי מגנטים הפכו להיות גם הצלמים של האירוע. מה שאומר שאלו שחוגגים אירוע הם אלו שמרווחים בגדול. במקום לשלם לשני ספקים שונים שנותנים להם שירות באירוע בת מצווה, הם יכולים לשלם רק לאחד ולחסוך כמה מאות שקלים בקלות.

אבל זה לא נגמר רק בשינוי שעברו צלמי המגנטים. הקורונה הביאה איתה עוד השפעות נוספות כמו הרבה מאוד צלמי מגנטים שנעלמו להם מהתעשייה. אפשר להגיד שנכון לכתיבת שורות לאחר הקורונה מתוך כ 3000 צלמי מגנטים שיש בישראל, חלק קטן מאוד מהם עוסק רק בצילום מגנטים. אם יש 3000 צלמי מגנטים בישראל, מתוכם כ – 500-700 הם אלו המתפרנסים רק מצילום מגנטים וזהו העסק העיקרי שלהם. רוב צלמי המגנטים הנותרים עוסקים בתחום בתור \"השלמת הכנסה\". המציאות הישראלית ויוקר המחייה מאלץ אנשים רבים לעשות עוד פעולות וחלק מהם זה לצאת ולצלם אירועים בשביל כמה מאות שקלים בכל ערב. הקורונה גרמה לכך שאלו שעבורם צילום המגנטים היה השלמת הכנסה נשארו עדיין בתחום, אך אלו העסקו בצילום מגנטים בלבד שינו את עיסוקם ועברו לעסוק בתחומים אחרים.

הדבר גרם לכך שנוצרה ירידה חדה מאוד של צלמי מגנטים מקצועיים, אלו שעבורם המגנטים זה מקצוע ועובדים באופן שוטף ויומי יכולים להיות יותר מקצועיים מאלו שעבורם האירוע שלכם הוא השלמת הכנסה. הצלמים המקצועיים גם לוקחים כל אירוע ביתר רצינות מאשר אלו החובבנים ולכן יש מחסור בצלמי מגנטים מקצועיים.

להתמודד עם המציאות ולמצוא צלם מגנטים מקצועי 

אז אם אתם חוגגים אירוע, איך בכל זאת אפשר למצוא צלם מגנטים מקצועי? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הצלם הטוב ביותר לאירוע שאתם חוגגים.

בודקים את הניסיון של הצלם – דבר ראשון מומלץ לוודא שאכן מדובר על צלם מגנטים וותיק שנמצא בתעשייה לפחות כמה שנים. זה לא מחייב שהוא יהיה מעל עשור בתחום, אבל לפחות ניסיון של שנתיים זה מספיק בשביל להבין שהוא צבר כבר כמה אירועים.

בודקים תיק עבודות והמלצות – אלו שני דברים חשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון שאתם בוחרים צלם מגנטים, לוודא שאתם מתחברים לסגנון הצילום שלו וגם לראות שיש לו המלצות מאירועים קודמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here