כניסה בלתי נשכחת לבת מצווה

0
3044
כניסה בלתי נשכחת לבת מצווה

מזל טוב, הבת שלכם הגיעה לגיל מצוות!! התחלתם לתכנן את האירוע ואתם מחפשים רעיונות יצירתיים לרגע הכניסה של הנסיכה לבת המצווה? הגעתם למקום הנכון!! ארגנו לכם כמה אופציות מגניבות שיהפכו את הכניסה לאירוע שידברו עליו עוד הרבה.

הוליווד

כדי שילדת בת המצווה תרגיש מיוחדת ברגע הכניסה לאירוע שלה, למה שלא תלכו על כניסה הוליוודית? יש מועדונים לבת מצווה שיכולים לסדר לה שטיח אדום, צוות צלמים שיצלמו אותה עם פלאשים ויקראו בשמה. היא תצעד לבושה בשמלה לבנה כשהשיר האהוב עליה מושמע ברמקולים או כשהיא שרה שיר ומרגישה כמו כוכבת.

האח הגדול

הילדה שלכם ממש אוהבת את האח הגדול? למה שלא תארגנו לה "כניסה של דיירת" לבית האח הגדול? היא תגיע עם לימוזינה לאירוע ומאבטח עם חליפה שחורה יפתח לה את הדלת. יהיה רקע גדול עם העין של האח הגדול שלפניו היא תעמוד ותיתן לצוות הצלמים לצלם אותה. היא תעשה סלפי עם אורחי בת המצווה והקריין יכריז "קבלו את….."

פול מון

תמיד חלמתם לערוך טקס כניסה באווירת מסיבת הפול מון התאילנדית? הילדה תיכנס לתפאורה של עצי דקל טרופיים, תאורה של אולטרה סגול, שלט ענקי בצבעי ניאון מאופרת ומקושטת בציורי פנים וגוף בצבעים זוהרים. לאורחים יחלקו סטיק לייטים ושלל אביזרים זוהרים שיאירו לה את הדרך לרחבת הריקודים.

מערב פרוע

רכיבה על סוסים היא דרך סופר יצירתית להיכנס לאירוע בת המצווה. כלת בת המצווה יכולה להיות לבושה בבגדי בוקרים עם כובע ומגפיים בזמן שמתנגנים שירי קאנטרי ברקע. הילדה יכולה להצטלם עם אורחי האירוע מול שלט ענק של Wanted עם התמונה שלה. יהיו חביות מעץ בצדדי השביל ורקדנים שלבושים בבגדי קאובויים יילוו אותה בדרכה לרחבה כדי לרקוד ריקוד בסגנון המערב הפרוע.

המלצה: כדי להשלים את הכניסה המיוחדת של בת המצווה, שווה להשקיע ולהרים אירוע בקונפסט של הכניסה – בת מצווה בסגנון הוליווד / האח הגדול / פול מון / המערב הפרוע. השמיים הם הגבול והעיקר לא לשכוח ליהנות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here