איך תארגנו את אירוע הבת מצווה?

0
2235
איך תארגנו את אירוע הבת מצווה?

הבת עומדת לחגוג 12 ואתם רוצים לארגן לה חגיגה בלתי נשכחת עם המשפחה והחברים, אך על מנת לעשות זאת יש להיערך כמה חושים מראש על מנת לארגן בית מצווה מושלמת ומוקפדת לפרטי פרטים, על מנת שהחגיגה תהיה מושלמת וכיפית ומזכרת נעימה לאורך שנים רבות.

אילו דברים אתם חייבים לקחת בחשבון בעת ארגון בת מצווה?

בת מצווה היא אירוע חשוב ומשמעותי אצל הנערה לכן חשוב לתכננה בצורה הטובה והיעילה ביותר. החל ממקום האירוע, אוכל והשתייה, האטרקציות, מועדון הבת מצווה ועוד. תכנון בת מצווה לפרטי פרטים חייב לכלול את הדברים הבאים:

  • הגדרת תקציב לאירוע – הגדרת תקציב האירוע מראש חשובה מאוד לאירוע עצמו. באמצעות הקצאת תקציב מסוים לאירוע ניתן לתכנן את כל העלויות השונות שכולל האירוע עצמו. בעת התכנון עצמו רצוי לשתף את בת המצווה בהחלטות שונות בין אם זה אטרקציות, בחירת מועדון האירוע, קינוחים ועוד. חשוב להישאר בתקציב עצמו על מנת לא להגיע למצבים של מינוס.
  • שמלות לבת מצווה – שמלות בת מצווה הן דבר חשוב ביותר במיוחד לנערת הבת מצווה. על הנערה לבחור את הסגנונות שהיא מתחברת אליהן, ומכיוון שהאירוע הוא שלה חשוב לשתף אותה בהחלטות השונות המתקבלות לגבי האירוע. כמו כן, ניתן לדעת דרכה על דברים שונים שחשובים באירוע בת המצווה.
  • כמות האורחים – יש לדעת בוודאות כמה אורחים מתכוונים להגיע לאירוע, חשוב לברר זאת כמה חודשים מרש על מנת שניתן יהיה לשכור את מקום האירוע בהתאם צרכי האירוע עצמו. חשוב לדעת את הכמות המדויקת על מנת שלא יהיה צפוף מאוד באירוע.
  • מיקום האירוע – מיקום האירוע חשוב ביותר על מנת לקבוע את תאריך האירוע. אם מדובר על מקום פתוח תחת כיפת השמיים יש להיערך בהתאם לכך, אך אם מדובר על מועדון או אולם סגור מדובר על דבר אחר לגמרי. כמו כן, חשוב שבמקום האירוע יהיה חניה.
  • אטרקציות באירוע – לאטרקציות יש חלק חשוב ומשמעותי בהצלחת האירוע עצמו. ככל שיהיה יותר מגוון של אטרקציות, כך שהאירוע שלכם יצור עניין ויהיה ייחודי. את האטרקציות יש להתאים לקונספט הבת מצווה.
  • תאורה – התאורה חייבת להיות בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת בהתאם לסוג האירוע להשתלב בה בצורה הטובה ביותר, ללא תקלות.
  • אוכל ושתייה – האוכל חייב להיות איכותי וברמה גבוהה מאוד, מעבר לכך יש לדאוג לעמדת קינוחים טעימים בכניסה למועדון או אולם האירוע בו מתקיים האירוע, ואף לכלול בר שתייה עם מגוון נרחב של סוגי שתייה.
  • צילום – מעבר לתכנון הדברים הבסיסיים לאירוע עצמו, יש לדאוג לצלם סטילס ווידאו שיתעד את האירוע עצמו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here