רעיונות מקוריים למתנת יום הולדת

0
2476
רעיונות מקוריים למתנת יום הולדת

הילד הגיע לגיל המצוות ואתם מחפשים דרך מדליקה לשדרג את אירוע בר המצווה? אימא מציינת יום הולדת עגול ואתם משתוקקים להפתיע אותה עם ברכה אישית ומצחיקה? אין ספק שעם השנים קצת נגמרים לנו הרעיונות למתנות מקוריות ושונות, אבל יש בכל זאת דרכים לגוון ולעלות חיוך ענק ונרגש על פניהם של האנשים שאנחנו אוהבים. לפרטים נוספים, צרו קשר עם הצוות של "קליפ נולד".

קליפ לבר מצווה: ברכה מהמשפחה

פעם היינו מסתפקים בנאומי תודה מייגעים, אבל היום אין צורך לשעמם את האורחים באירוע חגיגי שבו הם אמורים בעיקר לאכול, לרקוד ולשמוח. אז במקום עוד נאום בחרוזים תוכלו להפתיע את החברים ואת חתן האירוע בפרט, ולתכנן ברכה לבר מצווה בקונספט קצת שונה. למה שלא תבחרו שיר שהילד אוהב במיוחד, ותבצעו אותו מחדש בגרסה אישית ומשעשעת יותר? תהיו בטוחים שהוא ייהנה מכל רגע, וגם המשפחה תתקשה להישאר אדישה. תוכלו להיעזר בכותב השירים המיומן של "קליפ נולד", להגיע לאולפן להקלטות ולקבל תוצר איכותי מאוד, ולהעניק שי בלתי נשכח.

מתנה ליום הולדת: ארכיון מרגש

ביום ההולדת ה-60 של אמא אתם אולי שוקלים את האפשרות להכין מצגת פשוטה עם כמה תמונות או סרטונים מביכים שיצליחו לשעשע את האורחים. הרעיון הזה בהחלט מדליק, אבל הנה דרך מעולה לשדרג אותו ולהעניק ברכת יום הולדת קצת יותר מקורית: במקום עוד מצגת פאוור פוינט קלאסית אפשר להיעזר באנשי מקצוע שיסייעו לכם בבחירת שיר מתאים ובעריכת קליפ המשלב את כל קטעי הארכיון הטובים ביותר שיש לכם.

קליפ מתנה: לפי הצורך שלכם

דרך נוספת לעשות את זה נכון היא לתכנן קליפ מושקע המשלב בין צילומי אולפן לצילומי שטח, תמונות ארכיון ושיר אהוב בגרסה מקורית ובביצוע שהוא כל כולו שלכם. הפקת קליפ בת מצווה לדוגמה אפשרית בכל דרך שתבחרו, בין אם האחים ישירו ליום הנישואין של אימא ואבא, ובין אם המשפחה כולה תתגייס כדי להפתיע את כלת בת המצווה בקליפ ססגוני וקצבי בדיוק כמו שהיא אוהבת.

מתנה מיוחדת שאי אפשר לשכוח

אם נודה באמת, רוב המתנות שאנחנו מעניקים והברכות שאנחנו כותבים – פשוט נשכחות עם הזמן. מצד שני, רעיונות ליום הולדת המשלבים בין מוזיקה להומור, בין ברכה אישית לקטעים משעשעים או מביכים, אלה הם בדיוק הרעיונות שאף אחד לא שוכח גם הרבה אחרי יום ההולדת הבא. בעזרת צוות "קליפ נולד" ועם הציוד המקצועי המתקדם והטוב ביותר, תוכלו להעניק את המתנה הזו בדיוק, ולחוות את ההתרגשות על פניו של מקבל המתנה. אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות ולתכנן את המתנה שלכם בטלפון 03-7447571.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here