הסטורי של החיים שלה

0
2106
הסטורי של החיים שלה

בשעה טובה הילדה הקטנה שלכם מגיעה לגיל בו היא הופכת לאישה צעירה וההתרגשות בשיאה. 12 שנים עברו מאז הגיחה לאוויר העולם. 12 שנים של זיכרונות אהובים וחוויות שתיעדם בהם אותה והנה עכשיו כשמגיע היום הגדול ואתם רוצים לשתף את כל העולם איך הסיפור התחיל ומה קרה מאז ועד היום במצגת עם סרטונים, תמונות וברכות. ישנם כאלו המסתפקים במצגת פאוור פוינט פשוטה, אך ישנם שהמצגת בשבילם היא שיא האירוע ופונים לבעלי מקצוע מומחים המכינים להם מצגת אטרקטיבית ומושקעת.

כשניגשים לערוך מצגת לבת מצווה, בין אם לבד בבית ובין עם חברה מקצועית ישנם כמה שלבים בסיסיים של הכנה שאם תעשו אותם כמו שצריך ובסבלנות, הדקות בהן תוצג יהיו דקות של תהילה ולא עוד משהו חולף שעושים כי "ככה נהוג". הכנו לכם כמה טיפים, עקבו אחריהם ואנו מבטיחים לכם שלא תישאר עין אחת יבשה בקרב האורחים.

12 שנה השקעתם – לא תשקיעו במצגת?

  1. איסוף החומרים: נתחיל כמובן בבחירת התמונות והסרטונים אותם נרצה להציג לכולם. מומלץ לבחור תמונות מיוחדות מאירועים מחוננים שונים בחיי הנערה. כמו כן, נבחר תמונות ממקומות שונים בהם טיילה ולא נשכח כמובן לשלב תמונות של כלת בת המצווה גם עם המשפחה אך כמובן גם עם החברים. בשלב זה אנחנו ממליצים בחום להתייעץ עם הילדה ולהבין אילו תמונות היא אוהבת ואילו פחות. גיל 12 הוא גיל בו היא נכנסת לגיל ההתבגרות הרגיש ולא נרצה שהיא תובך בפני האורחים וחבריה לכיתה.
  2. איך נספר את הסיפור?
    מצגת הכוללת בה רק תמונות מתחלפות רק תשעמם את הקהל ותהיה לא מפתיעה. חשבו לפני על רעיון או נרטיב מסוים שדרכו תרצו להעביר את סיפור הנערה ב- 12 השנים האחרונות. לאחר שיהיה לכם רעיון תוכלו לבחור את התמונות בקלות יותר על פי סדר הגיוני.
  3. פסקול חייה: מוסיקה היא אלמנט לא פחות חשוב מתמונות וסיפור בכל מצגת. בין אם מדובר במצגת ליום הולדת, בר או בת מצווה. תדאגו שהמוסיקה תשתלב עם הרעיון שבחרתם שיאפיין את המצגת ובחרו שירים נוגעים ללב ושירים שהילדה אוהבת במיוחד.

להפוך כל מצגת למושלמת

לנו בחברתMRT PARTY  ניסיון רב בבניית מצגות לאירועים גדולים, הפעלות לימי הולדת בבית, והשכרת ציוד לאירועים. באירוע כל כך חשוב ומחונן כמו בת המצווה חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. כל ילדה תרצה שהיום בו היא הפכה לאישה צעירה יהיה בלתי נשכח והמומחים שלנו ידאגו שאכן כך ייזכר האירוע. פנו אלינו לפרטים נוספים ועוד עצות מועילות וביחד נתכנן את היום הגדול. ועד אז, שנתראה רק בשמחות. להזמנות התקשרו 050-8546680.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here