הפעלות לימי הולדת

0
2512
הפעלות לימי הולדת

בכל שנה הורים רבים נתקלים בהתלבטות שחוזרת על עצמה בנוגע למסיבת יום ההולדת של ילדם – כיצד נחגוג לו יום הולדת בשנה הקרובה? בכל שנה אנו ההורים רוצים לחגוג לילדינו את המסיבה הכי חגיגית, מושקעת, איכותית וכיפית שאפשר, כי כך לילד יהיו זיכרונות ממסיבה בלתי נשכחת מכיוון שכל היום הזה הוא רק עבורו.

לאחר שמצאנו את המקום הטוב ביותר לערוך את המסיבה, הזמנו את כל החברים מהגן והשכונה, לא שכחנו להזמין כיבוד ולהכין עוגה מתוקה וטעימה – כעת עלינו גם למצוא את גולת הכותרת של המסיבה, שהיא כמובן הפעלה ליום הולדת. ניתן לומר כי הפעלות לימי הולדת הן אחד מהדברים המרכזיים של כל מסיבה, מכיוון שכל הפעלה מסוג זה כוללת מגוון פעילויות ומשחקים לכל הילדים ובמיוחד לילד יום ההולדת. מומלץ לבחור הפעלה שמתאימה להעדפתו של הילד, ולחפש יחד אתו את המפעיל וקונספט האטרקציה.

הפעלות עם סדנה מעשית

מחפשים הפעלות לימי הולדת שיהיו גם חווייתיות עבור הילדים? מומלץ לבחור הפעלה הכוללת גם סדנה מעשית במהלך ההפעלה. כך כל הילדים יוכלו לקחת חלק שווה בהפעלה, ולהכין יחד אלמנטים מיוחדים שגם יישארו להם למזכרת ממסיבת יום הולדת כיפית במיוחד. בין הסדנאות המעשיות ניתן למצוא סדנאות יצירה בחומרים שונים כמו בלונים, גבס, עץ ואפילו ציור בצבעים מיוחדים וטכניקות מעניינות.

סדנה מעשית נוספת שאהובה במיוחד על ילדים, היא סדנת בישול ואפייה. במהלך ההפעלה המפעיל יחלק את כל הילדים לצוותים בעמדות הבישול, וכולם ילמדו איך מכינים מגוון מנות טעימות, יערכו תחרויות ומשחקים וילד יום ההולדת יהיה הסו-שף הצמוד של המפעיל והמכריע בתחרות.

הפעלות מדליקות עם המון אתגר ומשחקים

רעיון להפעלה נוספת לימי ההולדת של הקטנטנים, היא הפעלה הכוללת מגוון פעילויות ומשחקים יחד עם כל החברים במסיבה. אם ילד יום ההולדת אוהב במיוחד ספורט, ניתן לערוך את המסיבה במגרש משחקים גדול עם מפעיל המספק מגוון רחב של משחקי ספורט מהנים כמו כדורגל כדורסל, ומגוון תחרויות מאתגרות בין כולם כאשר ילד המסיבה הוא השופט.

ישנם מפעילים המספקים משחקי שולחן ייעודיים למסיבה, או מכוניות על שלט איתן ניתן לעשות מרוצים תחרותיים ומדליקים ועוד מבחר גדול של משחקים מהנים באדרנלין גבוה שמומלץ לעשות אותם בחוץ.

הפעלות על פי קונספט

סוג נוסף של הפעלות לחגיגת יום ההולדת הן הפעלות המתאימות לקונספט הכללי של המסיבה. אם הילד אוהב את כל אותם סרטים מצוירים עם כל גיבורי העל המפורסמים, מומלץ להזמין מפעיל למסיבה שיכין את כל ההפעלה על פי הקונספט של גיבורי על כולל אביזרים, לבוש ומשחקים הסובבים סביב הנושא.

אם ילדת יום ההולדת תמיד חלמה להיות נסיכה ליום אחד, הזמינו עבורה הפעלה ליום הולדת של נסיכות עם המון אקססוריז וקישוטים קסומים מהאגדות, שמלות ואיפור של נסיכות והמון פעילויות ומשחקים כיפיים שהילדה וכל חברותיה יעברו יחד במסיבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here