סדנאות יצירה בשוקולד – כלי מעשיר לכל אירוע

0
2738
סדנאות יצירה בשוקולד – כלי מעשיר לכל אירוע
קרדיט : מקדמיה

אחד האתגרים הקשים ביותר אשר עומדים בפני אנשי חינוך, כמו גם בפני ההורים, הוא ליצור לאורך השנה אירועים חינוכיים אשר יעשירו את עולמם של הילדים – אך גם יהיו מהנים ומיוחדים בכל פעם מחדש. מיזם מקדמיה – חינוך עם שוקולד מאפשר לכם להגיש תוכן חינוכי בצורה חווייתית על ידי הפעלות, סדנאות ואירועים בלתי נשכחים.

 

אירועים משפחתיים

אחד מציוני הדרך חשובים בחייה של כל ילדה הוא אירוע בת המצווה. במגזר הכללי חגיגות בת המצווה מסתכמות במסיבה או בטיול. אבל כאשר מדובר באירוע בת מצווה חרדית, יש צורך להשקיע מחשבה על מנת לשלב באירוע שלכם גם תכנים חינוכיים שקשורים לגיל המצוות. יצירת סדנת שוקולד חווייתית לנערות מאפשרת לכם לשוחח על נושא בת המצווה, לחבר דמויות נשיות היסטוריות ולספר על מקומה של האישה במסורת היהודית. זהו אירוע מנצח אשר מגלה לנערות את כוחן כנשים צעירות.

 

אירועים חברתיים

כאשר אנו חושבים על סדנאות יצירה בשוקולד, לרוב מדובר בסדנאות חווייתיות שמתאימות לימי טיול בצפון עם הילדים. בפועל, לעיסוק בשוקולד יש עוד כמה יתרונות אשר יכולים להפוך אותו למרכז של אירוע חינוכי. כאשר משלבים בסדנאות חידון אינטראקטיבי, ושיח ערכי סביב סדנת השוקולד, אפשר להפוך את האירוע לאירוע חינוכי לכל דבר ועניין. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להחליט על טיב האירוע אותו אתם רוצים ליצור.

סדנאות מותאמות לפי דרישה

מבין כל כללי היסוד ליצירת אירוע, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להתייחס אליו הוא האופי של המשתתפים באירוע. למשל, אם מדובר בתכנון אירועים לדתיים, מומלץ לפנות קודם כל למארגני האירוע על מנת להבין מהם התכנים הרצויים בהתאם לקהל היעד שלכם.

לחילופין, כאשר מדובר בקיום סדנאות לקייטנות, יש להחליט על התכנים המועברים – אך גם ליצור אווירה חווייתית כדי לכבוש את ליבם של הילדים. בכל הנוגע להפקת אירועים, השמיים הם הגבול ואתם רק צריכים להחליט מהם גבולות הגזרה שלכם על מנת ליצור את האירוע המושלם לקבוצת האוכלוסייה המתאימה.

מיזם מקדמיה – חינוך עם שוקולד מלווה בשנים האחרונות הורים, מורים וילדים ביצירת אירועים חינוכיים מותאמים לכל מגזר. אנו מאפשרים לכם להעביר את סל הערכים המהותי לילדים בצורה חווייתית, בלתי נשכחת ומגוונת. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לקבל אירוע מיוחד הוא לפנות לצוות ההפקה שלנו בטלפון – 04-6101161.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here