הזמנות לבת מצווה של כלת המצווה

0
2554
הזמנות לבת מצווה של כלת המצווה

בת מצווה היא בדרך כלל אירוע משפחתי ראשון במשפחות רבות, אחרי החתונה של בני הזוג ויש שעושים מזה פסטיבל של ממש, הרבה יותר מחתונה. 

היום בדרך כלל מעדיפות בנות המצווה לחגוג עם כל השכבה ולא עם המשפחה. את ההזמנות הן מעצבות לבדן עם פוטושופ אבל, את האירוע המשפחתי של בת המצווה עושים במקום ראוי ולכן גם מדפיסים הזמנות לבת מצווה בבית דפוס טוב ואיכותי.

הצבע השולט בהזמנות של בת מצווה יהיה ורוד והרבה פעמים תופיע בו תמונתה של כלת המצווה. זו לא תהיה הפעם האחרונה שתראו אותה על משהו, כי בטוח שהחברות שלה כבר עשו לה קליפ בהפתעה אבל היא תגלה את זה רק באירוע.

הרבה פרחים – שדה שלם

אין ספק כי עולמן של בנות שתים עשרה עדין כמו עלי כותרת של כלנית ולכן, היא וחברותיה הפרחים יתנוססו בשלל הצבעים על ההזמנה לבת מצווה. כמה שיותר פרחים, ככה יותר רומנטי ורך לכלת בת המצווה.

צבעיהן של ההזמנות נעים בין ורוד ללבן או קרם אבל בשום פנים ואופן לא כחול. את זה שומרים לבנים. מסתבר שגם להזמנות של בת מצווה יש מגדר ברור והוא ורוד, מתוק ורך כמותן.

יש הרבה בנות מצווה שמצטלמות עם זר ענק על הראש וזה מאוד יפה, אם לא פרחים על ההזמנה אז על הראש ובכל מקרה פרחים והרבה.

הזמנות לכל השכבה לבת מצווה

כאשר מדובר בחגיגת בת מצווה גדולה לכל השכבה מזמינה כלת המצווה הזמנות בבית דפוס. היא תדפדף בקטלוג ההזמנות, תתוודע על צבעי הניירות, והמשקל שלהם. היא תראה פונטים של אותיות, עיצובים שונים, עד שהיא תחליט מה באמת מוצא חן בעיניה.

פעם כאשר לילדת בת מצווה היו עושים אירוע, ההורים שלה היו אחראיים על כל האירוע מההתחלה עד הסוף, היום כל נערה בת שתים עשרה ובמיוחד בעידן הדיגיטלי הזה היא "אישה קטנה" ומתוחכמת הרבה יותר מבנות גילה בשנות השישים, שבעים שמונים והיא מעורבת לחלוטין בכל פרט בבת מצווה שלה וכמובן שהיא גם תחליט איך תיראה ההזמנה שלה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here