בוק בת מצווה

0
2879
בוק בת מצווה
קרדיט צילום Stas Muzikov‏

אז סוף סוף, בשעה טובה, הגיע תורה של הנסיכה שלכם לחגוג את בת המצווה שלה,

לה ציפתה כל כך הרבה זמן: לילות ללא שינה, תכנונים, ארגונים והתרגשות ממלאים את הבית כולו ועומדים להגיע לשיאם ביום האירוע המיוחד שתכננתם.

אבל יש אלמנט אחד שחשוב במיוחד לקחת בחשבון – משהו שאף חגיגת בת מצווש לא שלמה בלעדיו- בוק בת המצווה!

כמובן שאתם רוצים שהוא יצא מושלם. הרי אחרי שהחגיגה נגמרת, האורות כבים ואחרון האורחים עוזב, נשארים בעצם רק שני דברים- הזיכרונות, והתמונות. ומה יכולה להיות מזכרת טובה יותר מהאירוע והתקופה הנפלאה הזו בחייה של ילדתכם, מאשר הבוק הזה?

אלבום תמונות מקצועי שמוקדש רק לה, מלא בצילומים מחמיאים וטבעיים, שמוציאים את כל הטוב והיופי שבה  בגיל הקסום הזה שבו היא הופכת מילדה לאשה.

אז איך עושים זאת נכון? פשוט מאוד, עושים זאת איתנו!

יחס אישי שיוציא את הייחודיות שבה

יום הצילומים הוא יום מיוחד עבור ילדת בת המצווה, יום כיף מלא פינוקים שהוא חוויה בלתי נשכחת בפני עצמו! איפור, תסרוקות, סטיילינג – יום חלום לנסיכה שלכם שמוקדש כל כולו רק לה. אנו נדאג לתת לה במהלך היום את כל תשומת הלב שמגיעה לה: נתכנן יחד כל סצנה וסצנה בקפידה, נחשוב על האתרים והסיטואציות המתאימים והמיוחדים ביותר, ונקדיש לכל צילום את הזמן והסבלנות הדרושים. גם אחרי יום צילום שלם של 6 או 7 שעות, תופתעו לגלות שאנו לא מסתכלים על השעון, אלא רק על התוצאה הסופית.

לא תצטרכו לדאוג לכלום, תקבלו מאיתנו הדרכה מלאה איך להתכונן, כך שכל שיוותר לכם לעשות הוא רק להגיע ולתת לחוגגת להנות כמו שמגיע לה. כל השאר- עלינו.

בוק חד פעמי – לילדה חד פעמית

חשוב לנו מאוד שהבוק יהיה ייחודי, לא עוד אלבום בת מצווה שנראה בדיוק כמו כל האלבומים של הילדות האחרות. יש לנו מטרה אחת: לדעת שהבת שלכם תציג אותו בגאווה למשפחה ולחברות בידיעה שהוא מיוחד, שונה, ורק שלה, בו היא מרגישה הכי יפה בעולם.

אז איך מצלמים בוק יחד במינו? יש לנו את השיטות המקצועיות שלנו, שנובעות מניסיון והתמחות בעבודה עם גילאי המצווה שיבטיחו שיהיה בדיוק כזה.

כל ילדה היא אחרת, ויש לה את האופי המיוחד שלה. הסוד הוא למצוא את הלוקיישנים המושלמים והמתאימים לה ביותר, בהם תוכל להרגיש הכי בנוח, להנות, ולזהור.

אנחנו נצא עם בוק בת המצווה אל הטבע, אל נופים משתנים שלעולם לא חוזרים על עצמם. בין אם זה בשדה, בים, בפארק או באתר מיוחד – ביופי של הטבע יש אינסוף אפשרויות שיתנו לבוק את האופי והמראה הייחודי רק לו.

היא לא דומה לאף אחת אחרת

אנו יודעים שבכל נערה, גם הביישנית ביותר, חבוי ניצוץ נסתר של קסם. לכן סוד מקצועי נוסף הוא, לדעת איך להוציא מכל מצולמת את הזוהר הפנימי שלה. הצוות שלנו מנוסה מאוד עם בנות גיל המצווה, ויודע להוציא את הכי טוב מכל אחת. אנו משתמשים לא רק במגוון של אתרי צילום, אלא גם במגוון טכניקות צילום שמתאימות לאופי של כל אחת ואחת. הנסיכה שלכם שחקנית מלידה? חולמת להיות דוגמנית? אנחנו נדאג שהיא תרגיש חופשיה לחלום בגדול בסצנות מבוימות שבהן היא יכולה להחליף דמויות, לשחק ופשוט להנות.

גם אם הילדה שלכם ביישנית יותר, אל דאגה. הצוות הרגיש והמנוסה שלנו יודע לבנות סיטואציות טבעיות שיוציאו את האור הפנימי שלה בלי מאמץ, כך שגם אם היא לא רגילה להראות אותו מול המצלמה, אנחנו נדאג להוציא אותו החוצה בצורה הטבעית והמחמיאה לה ביותר. על ידי צילום תמונות ספונטניות, לא מבוימות, תוך כדי משחק, צחוק, או שיחה עם חברה אהובה- נדע ללכוד בדיוק את החיוך, את הרגע המושלם שיוציא אותה מלכת העולם!

צוות מנצח למזכרת בלתי נשכחת

בסוף יום הצילומים, אחרי הרפתקה גדושה בחוויות, הכי חשוב הוא שתצאו מרוצים ובטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה. אחרי הכל, בת מצווה יש רק פעם בחיים, והזיכרונות נשארים לנצח. עם הצוות המקצועי והמנוסה שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שברגע שתצפו בתמונות יקרה רק דבר אחד- תתאהבו ולא תרצו להפסיק להסתכל עליהן.

לכן אנו מציעים לכם חוויה כוללת, שתמשיך את האמון והקשר שנבנה ביום צילומי הבוק, גם לאירוע עצמו. אנו מזמינים אתכם לשאול אותנו על חבילת הצילום המלאה, הכוללת גם את צילום הבוק וגם את צילום בת המצווה עצמו, במחירים אטרקטיביים במיוחד בשבילכם. ושיהיה במזל ובשעה טובה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here