טיול בת מצווה בארץ

0
1757
טיול בת מצווה בארץ

מדוע בת המצווה כה חשובה?

ישנם אירועים מעטים בחיים המציינים מעברים חשובים ומאורעות מרגשים, בין האירועים הללו ניתן להזכיר לידת ילדים חתונה וכמובן את אירוע בת המצווה . הבת מצווה מסמלת את היום בו הילדה הופכת לאישה צעירה ומקבלת אישיות משלה, זהו הרגע הסימבולי בו הילדה מתבגרת ומתחילה להבין טוב יותר את העולם. זוהי כמובן גם הסיבה מדוע אנו מציינים מאורע זה ומדוע כה חשוב למשפחה לחגוג ולציין זאת יותר מאשר כל יום הולדת אחרת. הבת מצווה הפכה לטקס חובה בכל משפחה ישראלית וכל אחד רוצה לתת לילדתו את הטוב ביותר ואת ההרגשה שהיא אחת ויחידה.

טיול בארץ – הדרך המושלמת לציין מאורע

אין ספק שיש לקיים חגיגה לציון הבת מצווה, השאלה היא מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. רבים בוחרים לקיים אירוע רב משתתפים עם מוזמנים הכוללים הן חברי הילדה והן את חברי ההורים וכמובן את המשפחה הקרובה. אירוע זה הפך לחובה בציבוריות הישראלית ואין כל פסול בכך אך עקב כך הוא הפך לפחות מיוחד. על כן בכדי להעניק נופך נוסף לאירועי הבת מצווה הולך וצובר בשנים האחרונות טרנד של טיול בת מצווה בארץ. הטיול הינו דרך ייחודית לציין מאורעות בטח אם מדובר במאורע כמו בת המצווה. זוהי חוויה ייחודית היוצרת תחושת ביחד בין כל המטיילים ונצרבת בזיכרון הילדה לאורך שנים. כמובן שניתן לקיים את הטיול לצד האירוע המסורתי של מסיבת הבת מצווה ואין כל סתירה בין השניים.

למה לא בחו"ל?

העובדה שהטיול מתקיים בארץ נותן תחושה מיוחדת שלא ניתן לקבל בחו"ל. החיבור שהילדה מקבלת לנופי הארץ הינו לא יסולא בפז ופעמים רבות זוהי הפעם הראשונה שהיא זוכה לחוויה כה מיוחדת. כמובן שישנו ערך לכך שמדובר בנופי הארץ ובכך שמדובר בבת מצווה, ערך שלא משנה מה לא נצליח לקבלו בחו"ל. לא נטיף כאן לציונות אך מי שחווה טיול כזה יכול להעיד עד כמה הוא מרגש ומיוחד ועד כמה ייחודי הקשר שנוצר בין הילדה לארץ. יש לזכור כי ניתן לערוך טיול יום ובאותה מידה ניתן לערוך טיול ארוך ואתגרי יותר אשר יכול לכלול לינה בשטח.

טיול עם אמא, אבא או כל המשפחה?

יש לשאול באיזה פורמט לקיים את הטיול, התשובה הטובה ביותר לכך היא לקיים התייעצות משפחתית הכוללת גם את הילדה ולהחליט ביחד מה לעשות, כמובן שיש לתת כאן קול גם לילדה ולרצונותיה ולהתחשב בהם. עלינו לזכור כי אין צורך להגביל את הטיול רק למשפחה הקרובה ביותר וניתן לערוך את כל חגיגת הבת מצווה בטיול עצמו. רעיון נחמד הוא לערוך את הטיול במקטעים כאשר בכל קטע יצטרפו מספר אורחים וילכו ביחד עם הילדה ומשפחתה. כך הטיול הופך למיוחד עוד יותר ולחוויה באמת בלתי נשכחת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here