בר אקטיבי לבת מצווה

0
2118
בר אקטיבי לבת מצווה

חגיגת בת המצווה כבר בפתח וההתרגשות בשיאה. כיצד הופכים אירוע בת מצווה למושלם ביותר? אירועי בת המצווה המתרחש אחת לתקופה מדברים על מספר אטרקציות ורעיונות נוכח הקדמה וכל השאר. בר אקטיבי לבת מצווה הוא למעשה אחד מהם. במאמר הבא נעסוק בעיקר בבחירת רעיונות ייחודיים ליצירת בר אקטיבי לבת מצווה. כי יש אירועים המתרחשים רק פעם אחת אם בכלל.

בר של שוקולד וגלידות

את בר השוקולד לבטח רובכם מכירים. בר ממתקים לבת מצווה, בא לידי ביטוי גם כמפל של שוקולד. אטרקציה מהסוג הנ"ל יכולה בהחלט לשדרג ולהעניק מראה מנצח ואחר לאירוע בלתי נשכח. באמצעות מבחר של ממתקי מרשמלו, חיבור אל השיפודים ומגדל של שוקולד בלתי נגמר, ניתן לטבול את מקלות המרשמלו וליהנות מחגיגה בלתי נגמרת של בר אקטיבי ביותר. רעיון נוסף מדבר על עגלת גלידות מדהימה היכולה לשמש אף היא לאטרקציה של בר אקטיבי לכל דבר. מגוון הטעמים אשר יוגשו בהתאם, יוגשו בגביעים מדהימים בשלל של טעמים כאלה ואחרים. ההגשה עצמה תבוא לידי ביטוי גם בכוסות ייחודיים וכפיות בשלל צבעים.

רעיונות ליצירת בר אקטיבי על טהרת מאפים

פנקייק, יש מישהו שלא אוהב פנקייק, הרעיון הנוסף ליצירת בר אקטיבי בא לידי ביטוי בבחירת בר שכולו על טהרת פנקייקס וכמה שיותר. הפנקייק הוא למעשה מאכל פופולארי האהוב על לא מעט אנשים והוא בא לידי ביטוי בבחירת מאפים מדהימים לצד מאפים מדהימים המוגשים על בסיס מייפל, תותים ופירות העונה ללא הגבלה. ההכנה מתבצעת אל מול עיניהם של המוזמנים וההגשה הופכת אטרקטיבית ואנינת טעם כאשר הכול מוגש בו זמנית אל מול עיניהם הבוחנות של האורחים הנרגשים.

לדבר על קרפ צרפתי

הרעיון הנוסף והעיקרי, הינו קרפ צרפתי. לרוב, יתענגו הילדים על הרעיון ומאידך, גם המבוגרים לא ישללו את האפשרות לטבול את ידם במפל השוקולד לצד הקרפ העסיסי והטעים. גם הקרפ יוכן אל מול עיניהם של האורחים ויוגש באופן מידי ללא עקבות כאלה ואחרים.לצד הקרפ יוגשו שוקולדים של נוטלה, שוקולד לבן, ריבת אגוזים וכל השאר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here