מקומות לימי הולדת

0
2297

אתם מבינים שהזמן עובר מהר, כאשר יום הולדתו של ילדכם מתקרב שוב בצעדי ענק. למרות שנראה כי רק לפני כמה שבועות הוא חגג את יום הולדתו האחרון, לוח השנה מוכיח לכם כי אוטוטו עוד שנה עברה לה וזה הזמן המושלם להתחיל ולתכנן את מסיבת יום ההולדת הגדולה, ורצוי שהיא תהיה שונה וכמה שיותר חגיגית משנה שעברה.

לפני שהנכם מתחילים לתכנן אינספור דברים, ולחשוב על רעיונות מיוחדים ומקוריים למסיבה – חשבו קודם כל היכן תרצו לחגוג לו את יום ההולדת. לאחר שתבינו מהו הלוקיישן הטוב ביותר למסיבה, תוכלו להמשיך ולארגן את שאר הדברים הנחוצים. למתלבטים ביניכם בנוגע לבחירת מקומות לימי הולדת, ריכזנו כמה המלצות מיוחדות שיסייעו לכם לתכנן את המסיבה:

יום הולדת בבית עם מגוון אטרקציות

אם שנה שעברה חגגתם את יום ההולדת לילדכם בלוקיישן חיצוני, תוכלו לחגוג השנה את יום ההולדת בבית. במידה ויש לכם חצר גדולה ומרווחת בה כל הילדים שיגיעו למסיבה יוכלו להיות בה, תתפלאו לגלות כמה דברים תוכלו לתכנן למסיבה בבית ועדיין להפיק מסיבת יום הולדת איכותית ומושקעת במיוחד.

הסוד הוא להזמין מגוון אטרקציות מדליקות ומיוחדות שיהיו במסיבה, כך שהן גם יקשטו את כל החצר וגם יוסיפו עניין וייחודיות לכל האווירה של המסיבה. במידה ויום ההולדת מתוכננת לחודשי הקיץ, תוכלו להזמין אטרקציה של מתנפחים צבעוניים וקופצניים שהילדים אוהבים במיוחד. ניתן למצוא מתנפחים המשלבים מגוון משחקים ומתקנים כמו בריכת כדורים, מגלשות, חבלי טיפוס ועוד.

מתנפחים רטובים גם יכולים להיות רעיון נהדר במידה ויש לכם בריכה בחצר, או חיבור נגיש ונוח לצינור מים שיכול להתחבר למתנפחים ולרענן את הילדים עם אטרקציה כיפית במיוחד.

יום הולדת במתחם משחקים אתגרי

אם ילדכם אוהב משחקי מחשב, לא עוזב את הטלפון בגלל משחקי אפליקציה שונים או חולם שתקנו לו קונסולת משחקים לטלוויזיה – חגגו לו את יום ההולדת במתחם ענק שכולו משחקים, אתגר והרבה אדרנלין. כך גם תוכלו למצוא מקום מיוחד ומהנה למסיבה, וגם להעניק לכל הילדים אטרקציה והפעלות כיפיות ומדליקות שהם יאהבו במיוחד.

במתחם המשחקים של לייזר טאג הילדים יוכלו להתחרות ביניהם במשחקי לוחמה המדמים שקה לחימה אמיתי, עם ציוד ואבזור מתקדם ומשוכלל הכולל רובים הפועלים על אינפרא אדום ואפודים המזהים פגיעות. מתחם משחקים נוסף וחווייתי הוא משחקי מציאות מדומה, בהם הילדים משחקים אחד עם השני במיטב הציוד המתקדם ובחוויה מציאותית.

יום הולדת במתחם מסיבות מאובזר

אם מצד אחד אתם מעוניינים לחגוג לילדכם מסיבת יום הולדת בבית עם אטרקציות והפעלות מיוחדות, אך מצד שני ביתכם אינו מרווח מספיק ומאפשר להכיל את כל הילדים במסיבה – תוכלו לשכור מקום מיוחד למסיבה עם כל הציוד והאבזור הדרוש. מתחם המסיבות יהיה גדול ומרווח, ועם מערכת הגברה ועוד ציוד וריהוט נוסף לנוחות כולם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here